Diagnose
Telefonkonsultasjonar i spesialisthelsetenesta
Sjukehusa skal auka bruken av video-og telefonkonsultasjonar. Det kan skape nye moglegheiter og større fleksibilitet for både pasientar og helsepersonell
Utgreiing
Det kan vere ulike førebuingar før ein telefonkonsultasjon som for eksempel røntgen-undersøkingar eller blodprøvar. Det vil du i så fall få informasjon om i innkallingsbrevet ditt.
Behandling
For at ein samtale skal kunne reknast som ein telefonkonsultasjon er det nokre krav som gjeld:
- Samtalen skal kunne erstatte konsultasjonen som elles hadde blitt gjennomført ved fysisk oppmøte.
- Samtalen skal vere planlagt. I nokre tilfelle kan den avtalast på kort varsel grunna pasientens behov.
- Samtalen gir reell helsehjelp.
- Samtalen er mellom behandlar og pasient.
- Samtalen inneber undersøking av og innhenting av opplysingar frå pasient som skal brukast i vurdering av helsetilstand, behandling eller rettleiing om vidare behandling.
- Samtalen blir dokumentert i pasientjournal.
- Det må vere medisinsk forsvarleg å gjennomføre samtalen utan fysisk frammøte.
- Pasientens personvern blir ivareteke.
Oppfølging
Du betalar same eigendel for ein telefonkonsultasjon som du gjer for fysisk frammøte. Dersom du har nådd frikortgrensa skal du ikkje betale eigendel.