Vi tilrår at du alltid nyttar siste versjon av nettlesaren din.
Nærbilde av et hvitt rør

Hjerte sengepost

Vi behandlar og utgreier hjartepasienter med diagnoser som angina, hjarteinfarkt og hjartesvikt. Vi har også behandling av pasientar med hjarterytmeproblem, og utgreiing av pasientar med synkope (avsvimingsanfall).

Som pasient hos oss møter du tverrfaglege team med hjartelege (kardiolog), sjukepleiarar og sjukepleiarar med spesialutdanning innan intensiv og/eller kardiologi, helsefagarbeidarar og postsekretær.

Vi samarbeider tett med andre avdelingar og andre sjukehus i pasientbehandlinga. Vi har også ei operasjonsstove for innlegging av midlertidig og permanent pacemaker.

Besøkstid er kl. 17.00-18.30 alle dagar. Besøk utanom desse tidene må avtalast med personalet.

Det er ikkje lov å ha blomar på avdelinga.

Vi ønskjer at du har med privat tøy, gode sko og toalettsaker. Du får tilbod om tannkrem, tannbørste og utstyr til personleg hygiene dersom du har behov for det.

Vi anbefaler at du ikkje tar med verdisaker og eigedelar av høg verdi til sjukehuset.

Det er ikkje lov med blomar eller bruk av sterk parfyme.

God handhygiene er ekstra viktig når du er på sjukehuset. Både for deg sjølv og andre pasientar.

Under opphaldet

Legevisitten er mellom klokka 10.00 og 12.00 alle kvardagar.

Har dine pårørande ønskje om å delta på legevisitten, kan dette avtalast med avdelinga. Vi ønskjer gjerne å ha kontakt med ein hovudpårørande under opphaldet. Denne personen kan dele informasjon som blir gitt til resten av familien.

Blodprøver er ei viktig del av utgreiinga. For at behandlingsflyten skal bli best mogleg, er det viktig at du er på rommet ditt den tida vi tar blodprøva. Høyr med personalet om når du skal ta blodprøve. Det er viktig at namnebandet du får er på under heile opphaldet.

Det er eigne skap på gangen for pasienttøy. Du kan hente tøy ved behov, men hugs gode håndhygiene før du opner skapa.

Det trådlause nettverket er gratis for pasientar, pårørande og besøkande. Sjå etter gjest.ihelse.net på din mobil eller datamaskin. Bruk mobilnummeret ditt for å motta kode for innlogging.

Du kan bruke mobiltelefon hos oss. Av omsyn til andre pasientar og personalet ber vi deg avgrense talet på telefonsamtalar inne på pasientrommet.

Alle pasientar på sjukehuset har krav på ro og privatlivet. Vis omsyn ved å ikkje ta bilde, film eller omtale andre i sosiale medium utan å spørje dem først.

Måltid blir servert i pasientkantina i 3. etasje eller på rommet for dei som av helsemessige årsaker ikkje kan gå til kantina.  Når du går i kantina, må du ha på deg privat tøy.

Har du matallergi eller andre særskilte behov, kan du gi beskjed til personalet om dette. Du må gjerne bruke vanndispenseren vi har på gangen.

Tidspunkt for måltid

Frukost: kl. 08.00-09.30
Lunsj: kl. 11.30-13.00
Middag: kl. 14.30-15.30
Kveldsmat: kl. 18.30-19.30

 

Medisinane du treng under sjukehusopphaldet får du hos oss. Dersom du bruker medisinar som kan vere vanskelege å få tak i, sett vi pris på om du tar disse med deg/får dem levert til sjukehuset fram til vi eventuelt får bestilt.

Gi oss beskjed dersom du har behov for å snakke med prest eller sosionom.

Har du kommunal hjelp eller det oppstår eit behov for kommunal hjelp, vil vi løpet av det første døgnet sende melding til kommunen om innleggingsårsak, behandlingsforløp, hjelpebehov ved utreise og cirka utreisedato.

Vurderingar gjort under opphaldet blir sendt til kommunen. Ved utreisedag er det kommunen som fattar vedtak for kva hjelp du kan få ut i frå dei opplysingane som er sendt frå oss.

Sjukehusapoteket ligg i første etasje ved resepsjonen. Opningstider er måndag til fredag mellom klokka 09.00 og 16.30.

Pasientreiser dekker billigaste reisemåte heim, i dei fleste tilfelle buss. Dersom det er medisinske årsaker til at du treng drosje heim, får du dekka dette. Det er også fint om pårørande kan hente ved heimreise.

Sjå også www.pasientreiser.no for å søke om refusjon for transport. Det gis ikkje refusjon til transport ved permisjon.

Dagen du skal reise heim får du ei utskrivingssamtale med legen etter klokka 12:00.

Du får ei oppdatert medisinliste, reseptar du skal ha og sjukemelding dersom du treng det.

Det finnes mange moglegheiter for oppfølging og rehabilitering etter ei sjukehusinnlegging. Dette kan du snakke med sjukepleiar om.  

Det er viktig for oss at du gir beskjed dersom du har spørsmål. Målet vårt er å gi deg god behandling og omsorg, og vi er her for deg.  

Kontakt

Telefon

Slik finn du fram

Oppmøtestad

Du finn oss i 2. etasje på Haugesund sjukehus. Bruk heisen ved resepsjonen, så kjem du rett til avdelinga vår.

Meld deg i luka til høgre når du kjem ut av heisen, eller på vaktrommet til høyre for luka.

En høy vinkel av en bygning

Haugesund sjukehus

Karmsundgata 120, 5528 Haugesund

Praktisk informasjon

Eigendel

Du får dekka deler av utgiftene dine ved behandling hos lege, på poliklinikk eller andre behandlingsinstitusjonar, men du må betale ein eigendel. Frikort for helsetenester får du når du har betalt over eit visst beløp i eigendelar. Det er ulike eigendelar avhengig av helseteneste.

Eigendelar for helsetenester - Helsenorge

Frikort

Du får frikort for helsetenester når du har betalt over eit visst beløp i eigendeler. Når du viser frikort, slepp du å betale eigendelar for resten av kalenderåret.

Frikort for helsetjenester - Helsenorge

Mange pasientar og pårørande ønskjer å ta bilete eller video som eit minne frå tida på sjukehuset. Dette er sjølvsagt heilt greit, så lenge det er pasienten eller pårørande og vener det blir teke bilete av.
 
Det er ikkje lov å ta bilete av medpasientar eller tilsett ved sjukehusa. Vi har hatt fleire saker der bilete av medpasientar og tilsette har blitt publiserte på sosiale medium utan at dei har gjeve løyve om det. 

Vi håpar at du syner respekt for personvernet til alle du møter under opphaldet ved sjukehuset, og at du bare tar bilete av eigen familie og vener.​

​Kantina i  6.etasje er open for tilsette, pasientar og besøkande.

Opningstider:
Måndag - fredag kl. 09.30-15.30. Stengt helger og heilagdagar.

Pasientkantine i 4-og 5.etasje er kun open for pasientar.

Fleire av sengepostane har eigne spiserom med enkel sjølvbetening for inneliggande pasientar. Ta kontakt med di avdeling.

Det ligg ein Narvesen kiosk i 1.etasje

Opningstider:
Måndag - fredag kl. 06.30-21.00
Laurdag: 9.00-20.00
Søndag: 10.00-20.00 




​​​​​​​​​Ta med den faste medisinen du brukar. Det kan ta tid å få same medisin frå apoteket.

Dessverre kan tjuveri finne stad på sjukehuset. La ​verdisaker vere igjen heime.

Ta med behagelege klede og gode innesko som er stødige og lette å ta på. Av hygieniske grunnar er det ikkje tillate å gå barbeint på sjukehuset.

Ta med toalettsaker som tannbørste, tannkrem, kam, deodorant og eventuelt barbermaskin. ​Hugs også hjelpemiddel du er avhengig av: til dømes stokk, ​krykker, rullator og rullestol.

God hygiene er ein viktig faktor for å kunne gi god behandling til pasientane.

Parkeringshuset nord for sjukehuset er reservert pasientar og besøkande. Alle må betale for parkering. Dette gjer du på p-automatane enten med kort eller kontanter. I tillegg kan du benytte EasyPark appen.

Parkeringshuset har tre ladeuttak.

Reserverte parkeringsplassar

Reserverte plassar for HC-parkering er utanfor hovudinngangen. Hugs å legge parkeringsbeviset godt synleg i frontruta.

Det er reserverte plassar for blodgivarar og dialysepasientar på toppen av parkeringshus. Du vil få utlevert parkeringsbevis frå avdelingen dersom du har rett til å bruke dessa plassane.

Parkeringsavgift

Det er Haugesund Parkering Drift as som har oppfølging av parkeringshuset og parkeringane foran hovudinngangen. Eventuelle klager på p-avgift meldast til dei. Dette finn du også informasjon om på  p-automatane. 

Pris for å parkere på sjukehus i Helse Fonna er 25 kroner i timen. Makspris for eit døgn er 155 kroner.​

Parkering i Haugesund sentrum

Sjå P-kart - Haugesund Parkering

 

Sjukehusområdet er røykfritt.

Inneliggande pasientar kan ta kontakt med helsepersonell ved si avdeling ved behov for nikotinprodukt.